Acasă Administratie Licitaţii pentru spaţiile comerciale şi de agrement din ştrand

Licitaţii pentru spaţiile comerciale şi de agrement din ştrand

2104
0
DISTRIBUIȚI

Primăria Piatra-Neamţ anunţă agenţii economici sau diferiţii prestatori de servicii de agrement că pot participa la licitaţia cu strigare pentru închirierea spaţiilor comerciale şi a terenurilor de sport din incinta Ştrandului Municipal. Ofertarea propriu-zisă va avea loc pe data de 20 aprilie 2018, începând cu ora 10.00, la sediul Primăriei, iar cei interesaţi îşi pot depune dosarele de înscriere până cel târziu pe data de 19 a lunii.

Lista terenurilor puse la dispoziţie cuprinde o terasă cu spaţiu comercial în suprafaţă de 250 mp. (zona VIP), un teren în suprafaţă de 670 mp. (pe amplasamentul fostului patinoar), un teren de 120 mp. în zona Skateboard, unul în suprafaţă de 3.000 mp. pentru Paintball, o terasă cu spaţiu comercial (Tenis Open) în suprafaţă de 150 mp., un teren în suprafaţă de 130 mp. (zona terenurilor de tenis), unul pentru amenajare loc de joacă copii cu două spaţii comerciale şi terasă în suprafaţă de 2000 mp., un spaţiu – fost pavilion lectură în suprafaţă de 50 mp., o terasă cu spaţiu comercial în suprafaţă de 135 mp. (fosta terasă cu flori) – 9 spaţii (a câte 9 mp. fiecare) pentru activităţi comerciale diverse, o terasă cu spaţiu comercial în suprafaţă de 20 mp., un teren în suprafaţă de 220 mp. (zona chioşc Amicii, 3 terase comerciale cu suprafaţa de 175 mp., 95 mp. respectiv 450 mp. (zona bazin adulţi), un spaţiu commercial (desfacere articole de plajă) în suprafaţă de 9 mp.

Conform noului regulament de funcţionare şi organizare a ştrandului, contractele care vor fi încheiate vor fi de două tipuri: sezoniere, de maxim 5 luni, preţul de pornire a licitaţiei fiind de 1,10 lei/mp./zi şi anuale – cu preţul de pornire la licitaţie de 130 de lei/mp./an.

Dosarul de înscriere la licitaţie cuprinde obligatoriu, următoarele documente: – cerere tip de înscriere; – certificate de stare materială (eliberate de Direcţia Finanţelor Publice a Judeţului Neamţ şi Direcţia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ) prin care se face dovada că ofertantul nu are datorii la bugetul de stat şi bugetul local; – autorizaţie pentru desfăşurarea activităţii comerciale sau certificatul de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului/ Primăria Piatra Neamţ; – copie după chitanţa de plată a caietului de sarcini în suma de 300 de lei; – procură de împuternicire (dacă e cazul) cu nominalizarea persoanei ce reprezintă ofertantul; – actul de identitate al persoanei împuternicite. Eventualele contestaţii vor fi soluţionate în data de 23 şi 24 aprilie 2018.

(Roxana CHIRILĂ)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.