Acasă Eveniment Gospodărie inundată cu pierderile ApaServ

Gospodărie inundată cu pierderile ApaServ

374
0
DISTRIBUIȚI

O avarie produsă la magistrala de apă, în comuna Alexandru cel Bun, a adus la disperare o familie care s-a trezit cu tot tot subsolul casei inundat şi curtea transormată în mlaştină. Proprietarul spune că a descoperit grozăvia la sfârşitul săptămânii trecute, când s-a întors acasă, în concediu, din străinătate. La scurt timp omul i-a anunţat şi pe cei responsabili cu remedierea problemei – compania ApaServ, dar nici după trei zile situaţia nu s-a schimbat.
„Nu ştiu de când curge aşa, pentru că noi muncim în străinătate şi când am ajuns vineri acasă am găsit mlaştina asta în curte, beciul, subsolul garajului şi căminul de vizitare pline cu apă. Cred că am scos tone de apă de atunci, dar degeaba, pentru că se acumulează înapoi imediat. Am sunat la ApaServ de mai multe ori, şi de fiecare dată ni s-a spus «în 30 de zile se rezolvă». Vezi-doamne, nu ar avea echipe. Mie nu mi se pare normal să ne ignore cu atâta indolenţă, pentru că toată apa asta vine de pe magistrală şi tot noi o plătim. Sute de tone de apă ne intră tuturor în facturi ca şi pierdere. În plus, umezeala a început să se simtă şi în casă“, a spus revoltat Dorel Tomescu.
De teamă că situaţia s-ar putea agrava şi văzând că nimeni nu-i ia în seamă solicitările, cetăţeanul şi-a făcut o gaură destul de mare în buzunarul propriu şi a achiziţionat un hidrofor cu ajutorul căruia a încercat să evacueze apa. În zadar, însă.
„Mi-e şi teamă ce factură îmi va veni la curent, pentru că am fost nevoit să-mi cumpăr hidrofor ca să scot apa. Iar acum e la loc, deoarece curge încontinuu şi cu presiune mare“, s-a plâns omul.
Pentru că problema pierderilor uriaşe de apă nu este nouă în judeţul nostru, fiind cauzată de vechimea mare a conductelor, l-am contactat pe directorul companiei ApaServ. nu a fost luat prin surprindere de situaţia relatată, acesta a explicat că trimite imediat la faţa locului o echipă care urmează să rezolve problema. Revenind la „indolenţa“, de care amintea reclamantul – a celor de la dispeceratul companiei – prea multe cuvinte nu sunt de spus; asemenea atitudine e la ordinea zilei în majoritatea instituţiilor care oferă servicii cetăţenilor, fie ele de stat, fie private.
(R.C.)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.