Acasă Administratie E.On şi Total Post nu mai trimit facturi la Costişa

E.On şi Total Post nu mai trimit facturi la Costişa

1934
1
DISTRIBUIȚI

 

l firma care (nu) distribuie facturile în Neamţ are nevoie de trei luni ca să răspundă la o sesizare

Total Post, firma pe care E.On Moldova o plăteşte pentru a distribui facturile cetăţenilor din această parte a ţării, îşi bate joc de mare parte dintre nemţenii care locuiesc în mediul rural.

După comunităţile din Borleşti, Tarcău şi Dămuc, care ne-au adus în atenţie mai multe cazuri în care nemţeni, care au încheiate contracte cu E-On nu şi-au mai primit facturile, a venit şi rândul comunei Costişa. Primarul acestei localităţi a primit zeci de sesizări de la locuitorii din comună în care i se spune că nu au mai primit facturile la curent electric de la momentul în care E-On a renunţat la contractul cu Poşta.

Oamenii nu ştiau unde să se ducă pentru cei de la E-On oricum nu răspund la nicio sesizare, iar recomandările fac apel la extrem de multă răbdare, nervi tari, cunoştinţe de operare a unui calculator şi legătură la internet. Paradoxul este că în cazul în care nu ai curent electric nu poţi sesiza E-On asupra abuzurilor pe care le fac în mod constant, cu îngăduinţa Agenţiei Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).

Revenind la Costişa şi la cetăţenii nemulţumiţi, trebuie menţionat că primarul Aurel Ciocănel a încercat să ia legătura cu cei de la firma Total Post. În final a ajuns şi el, ca şi ceilalţi omologi de ai săi din alte comune, să se adreseze Oficiului pentru Protecţia Consumatorului, Prefecturii sau altor instituţii.

Primăria a sesizat că în urma preluării „de către firma Total Post Mail Service SRL a serviciilor de curierat poştal privind distribuirea către beneficiari a facturilor de energie electrică furnizată de E-On Energie România, începând cu luna august, niciun cetăţean al comunei noastre, nicio instituţie publică şi niciun agent economic nu au primit facturile la energie electrică. Acest fapt conduce la imposibilitatea de a face plata de către consumatori precum şi calcularea de penalităţi de întârziere, iar în cele din urmă la sistarea furnizării de energie electrică“, după cum este menţionat în adresa scrisă de Primăria Costişa firmei Total Post.

Vor primi un răspuns peste 90 de zile

Firma care se ocupă acum de distribuirea facturilor în zona aceasta a ţării are o politică de a-şi trata clienţii extrem de înceată şi care sună a batjocură.

La sesizarea primită de la Costişa, firma a informat autoritatea că a primit un număr de înregistrare şi că urmează să primească răspuns după analizarea aspectelor semnalate. Mai mult, pentru detalii, trimite primăria la internet.

La link-ul recomandat a fi accesat am descoperit explicaţia modului în care va fi soluţionată orice reclamaţie: „Toate reclamaţiile primite sunt înregistrate si soluţionate în cel mai scurt timp posibil. Reclamaţiile privind serviciile Total Post Mail Services vor fi primite în scris printr-o modalitate care să asigure confirmarea primirii (e-mail, fax, poştă/curier sau completând formularul de pe site) sau direct la unul din sediile Total Post Mail Services din ţară, în maxim şase luni de la data la care a fost preluată trimiterea poştală, în cazul clienţilor companiei, sau şase luni de la data recepţionării trimiterii poştale, de către destinatari. Răspunsul la reclamaţia înaintată de dumneavoastră va fi formulat în scris si expediat în termen de trei luni de la data înregistrării sesizării în evidenţele Total Post Mail Services“

Tot pe site-ul firmei mai scrie că în cazul în care celor nemulţumiţi nu le convin termenele şi procedura să se adreseze Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii – ANCOM, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor – ANPC sau instanţei judecătoreşti competente.

(A.N.)

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.