l un abonat din Taşca nu mai beneficiază de serviciile de telefonie fixă de două luni
l plăteşte lunar abonamentul şi aşteaptă, în zadar, să „vină tonul la telefon“ l cei de la Telekom nu se grăbesc să rezolve problema, spune clientul
Un bărbat din satul Neagra, comuna Taşca, îi acuză pe reprezentanţii companiei Telekom de indiferenţă în ceea ce îi priveşte pe clienţii săi, dar şi de lipsă de responsabi-litate. Petru Ţăpuc este abonat al Telekom de ani buni, însă de două luni bărbatul nu mai poate folosi telefonul pentru că nu are ton. Deşi a sunat de mai multe ori la compania Telekom şi a depus şi sesizări, spune fiul bărbatului, pro-blema nu a fost remediată. Familia Ţăpuc este nemulţumită de faptul că cei de la Telekom nu au răspuns cu promptitudine sesizărilor lui şi, mai mult, plăteşte abonamentul în continuare, cu toate că nu a folosit serviciile de telefonie fixă dinainte de sărbătorile de iarnă. Mai mult, acesta este nemulţumit şi de faptul că reprezentanţii companiei sunt foarte greu de contactat.
„De două luni, telefonul fix nu mai merge, nu are ton, dar noi plătim abonamentul în fiecare lună. Înainte de sărbătorile de iarnă, nu ştiu ce s-a întâmplat că n-am mai putut să folosim telefonul, nu mai avea ton. Am sunat, am anunţat că nu merge, iar la un moment dat a venit tonul, dar se auzea foarte rău, chiar deloc. Atunci am crezut că telefonul este stricat şi l-am schimbat cu altul nou, însă nici aşa n-a mers. Am sunat la ei de nenumărate ori, dar întotdeauna am fost pus în aşteptare şi am stat în telefon până m-am plictisit şi tot nu mi-a răspuns nimeni de la celălalt capăt. Când am dat de ei, în urma unor discuţii, aceştia mi-au spus că de vină ar fi nu ştiu ce modem care lipseşte şi care trebuie montat. Noi am aşteptat şi lucrul acesta, dar în zadar. Nici astăzi telefonul nu funcţionează. Ne-am săturat până peste cap de ei, nici nu putem să luăm legătura aşa cum ar trebui. Este ceva foarte supărător. Ne-am interesat să vedem dacă problema e numai la noi şi am constatat că vecinii noştri nu au probleme, ci doar noi. Nu mai ştim cui să ne adresăm ca cei de la Telekom să nu-şi mai bată joc de noi“, a spus Paul Ţăpus, fiul lui Petru.
Este posibil ca problema lui Petru Ţăpuc să dureze şi mai mult de atât, dacă sesizările pe care le-a făcut nu au fost înregistrate. Şi asta pentru că la Telekom Piatra-Neamţ nu răspunde nimeni la telefon, iar la Telekom Bucureşti, numerele de telefon afişate pe site-ul companiei sunt „flancate“ de roboţi peste care este foarte greu de trecut. Şi asta pentru că sunt solicitate o serie de date personale pe care nu multe persoane sunt dispuse să le ofere, dacă nu sunt cliente ale companiei. Prin urmare, un punct de vedere al reprezentanţilor Telekom cu privire la situaţia în care se află Petru Ţăpuc nu am reuşit să obţinem.
(Natalia RÎŞTEI)
E o boala generala, nu numai la Tasca! Undeva, in alta comuna din Neamț, mai la ”iesirea Bistritei din judet”, parintilor mei nu le-a mers telefonul fix Telekom 3 luni in vara si, recent, o luna si jumatate!!! Asa ca… problema e generalizata, poate doar la nivelul judetului Neamt??? Va sfatuiesc sa va adresati OPC-ului pentru toate aceste neplaceri!