Agenţii economici profită din plin de Ziua îndrăgostiţilor pentru a-şi spori profiturile, după o scurtă perioadă de stagnare. Magazinele, proprietarii de restaurante, hotelierii, toţi vin cu oferte care mai de care mai tentante pentru îndrăgostiţi. Ziua îndrăgostiţilor (Valentine’s Day), sărbătoare preluată de la americani, are succes şi la nemţenii care văd în această zi momentul prielnic pentru a-şi împărtăşi iubirea, în special în rândul adolescenţilor. Iar marile magazine vin în acest sens în întâmpinarea îndrăgostiţ ilor cu tot felul de cadouri destinate sărbătorii iubirii şi promoţii substanţiale. Restaurantele sunt şi ele prezente cu oferte generoase pentru iubăreţi care includ meniuri speciale pentru această zi, masaje şi nopţi de neuitat. Totul ţine, însă, de disponibilitatea financiară a celor care ţin să-şi împărtăşească dragostea în această zi dedicată lor.
Totul este vândut în numele iubirii
Ziua îndrăgostiţilor care, în acest an, va fi sărbătorită miercuri, constituie un moment numai bun pentru agenţii economici de a atrage mai mulţi clienţi. Şi cum altfel dacă nu cu preţuri mult mai mici comparativ cu cele practicate în restul anului. Pentru cei care sărbătoresc dragostea în stil american, marile magazine au organizat rafturi speciale pline cu produse dedicate acestei zile. Bijuteriile, lenjeria intimă, bomboanele de ciocolată, parfumurile, băuturile rafinate şi multe altele, toate sunt puse la dispoziţia celor care, miercuri, doresc să-şi exprime dragostea faţă de parteneri. Spre exemplu, un retailer a lansat campania „XXL“, în cadrul căreia pot fi cumpărate cantităţi mai mari de produse la preţuri mici. Acelaşi retailer vine cu flori, lichioruri, praline şi spumante la preţuri reduse special pentru Ziua îndrăgostiţilor. Un alt retailer a lansat o campanie promoţională la aceleaşi produse, în timp ce altul a introdus pe piaţă şi mai multe mărfuri destinate acestei zile: de la tricouri, la pijamale, lenjerii de pat, la veselă şi altele, toate pentru îndrăgostiţi. Valentine’s Day este sărbătorită cu reduceri substanţ iale şi de către marii retaileri de electronice şi electrocasnice. Săptămâna aceasta, cadourile pentru persoanele iubite pot fi cumpărate la preţuri cu peste 50 la sută mai mici, iar transportul este gratuit. Comparativ cu anii precedenţi, anul acesta retailerii nu au mai organizat concursuri pentru îndrăgostiţi, cu premii în excursii şi vacanţe în diferite destinaţii ale lumii. Însă, mizează pe reducerile substanţiale de preţuri.
Masaje şi cine romantice pentru iubăreţi
Restaurantele nu se lasă mai prejos şi vin cu oferte generoase pentru cei care vor să sărbătorească iubirea sâmbătă, pe 14 februarie. Răsfăţul este cuvântul de ordine în această zi specială. Un hotel din judeţul Neamţ îi răsfaţă pe îndrăgostiţi cu o selecţie culinară şi o varietate de băuturi fine care le vor încânta simţurile în seara de miercuri. Toate delicatesele, plus masajele de relaxare şi noaptea de cazare costă aproape 500 de lei. Şi pentru că Ziua îndrăgostiţilor în stil american pică în timpul săptămânii, unii proprietari ai structurilor de cazare au sărit peste această zi şi au pregătit ofertele pentru Dragobete, care cade într-o sâmbătă. Spre exemplu, un restaurant din judeţ oferă, de Dragobete, o petrecere de pomină la care sunt invitaţi Nelu Vlad şi formaţia Azur, la preţul de 50 de lei, consumaţ ia fiind la liber. (Natalia RÎŞTEI)
Consider ca nu trebuie sa existe un marketing pentru a-i arata persoanei iubite ca ii esti recunostor ca se afla langa tine, faci asta involuntar si cat se poate di firesc.
Cat priveste reducerile promotionale “made in rRom-ania” lucrurile stau cam asa:
Daca ai un produs / serviciul al carui pret initial este de 100 lei, mai adaugi peste noapte 50 lei pentru a-l duce la 150 lei. Din cei 150 lei scazi 50% si incepi fluturi steagul “Oferta Speciala Valentine’s Day 50% Reducere” – este demonstrat faptul ca foarte multi consumatori intra in sevraj in momentul in care citesc sau aud cuvinte precum: Oferta, Promotie, Reducere, Pret Special, Stoc Limitat – si vinzi acel produs / servicu la pretul promotional de doar 75 lei, chipurile redus cu 50%.
Doar ca REDUCEREA REALA calculata la pretul initial de 100 lei este de doar 25 lei, adica 25%.
In rest… marketing de fundul curtii !!!